Pnömatik Hortum nedir?



Pnömatik, hava, gaz veya rüzgâr hareketine atıfta bulunan bir terimdir, fakat endüstride pnömatik bir hortumun , atmosfer basıncından daha büyük bir gaz iletebilen bir hortum olduğu anlaşılmaktadır. Mekanikte pnömatik, iş yapmak için basınçlı gazların Kredi hesaplama  uygulanmasıdır. Çivi tabancaları, hava anahtarları ve matkaplar gibi birçok elektrikli alet , pnömatik basınç kullanır. Bazı hidrolik sistemler de bazı uçak ve trenlerde hava frenleri gibi pnömatik prensipler üzerinde çalışır .
Pnömatik uygulamaların yanı sıra pnömatik valfler ve aksesuarlar için tasarlanmış hortumlar genellikle naylon, kauçuk veya polivinil klorür (PVC) gibi plastik malzemelerden yapılır. Yüksek basınçlı pnömatik hortum ayrıca plastikten de yapılabilir, ancak tasarımı güçlendirmek için fiber veya metal örgü kılıfı ile takviye edilir. Bu genellikle örgülü pnömatik hortum olarak adlandırılır. Uçak sistemlerinde ve başka yerlerde kullanılan yüksek basınçlı pnömatik hortum, potansiyel patlamalardan, bir uçağın kontrolünün kaybedilmesinden veya motorun kendiliğinden arızalanmasından kaçınmak için devlet güvenliği ve test kurallarına uymalıdır.
Artan gaz basıncına dayanabilmenin yanı sıra, genel olarak pnömatik hortum, yaygın olarak kullanılan çok çeşitli endüstriyel kimyasallar, sıcaklık değişimleri ve doğal oksidasyon ile hasara karşı dirençli hale gelir. Pnömatik hortum üreticileri, tarım, Kredi hesaplama   inşaat ve bireyler için birçok amaç için uluslararası olarak satarlar, bu yüzden çeşitli koşullara dayanmak gerekir. Aynı zamanda hafif ve esnek olacak şekilde üretilmiştir, böylece çalışılması kolay ve bağlantı parçalarının takılması kolaydır.
Pnömatik pompaların, solenoid valflerin ve pnömatik silindirlerin kombinasyon halinde kullanılması, bir sistemdeki tüm parçaların artan basınca dayanabilmesini sağlar. Bunun yaygın bir örneği, elektrikli aletler için kullanılan basınçlı hava sistemidir. Sistem, dışarıdaki havayı çeken bir kompresör motoruna sahiptir, bunu basınç altında depolayan bir hava silindirine gönderir ve aleti çalıştıran pnömatik hortumdan elektriksel veya hava kontrollü bir valf ile serbest bırakır . Tüm sistem, güvenlik ve güvenilirliği sağlamak için benzer basınç değerleriyle tasarlanmış parçalara, hortumlara ve bağlantı parçalarına dayanmaktadır.
Çin'den Amerika Birleşik Devletleri'ne yüksek kaliteli pnömatik hortum için üreticiler var. Yaygın, günlük kullanımından dolayı, hiçbir katı ithalat veya ihracat kısıtlaması yoktur. Bununla birlikte, ortak kullanılabilirliğine rağmen, pnömatik hortum pahalı Kredi hesaplama  olabilir. Hasarlı olduğunda, genellikle tamir edilemez ve bunun yerine yeni hortum ile değiştirilmelidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

POMC Nedir?

Poliklonal Antikorlar nelerdir?